Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
3001030503   Avaluació i treball competencial pels professionals del CREDA
2018-2019   Taller. Professionals centres recursos per a deficients auditius
  
   13/11/2018 - 27/11/2018 (5 hores) de 15:00h a 17:30h
   CRP del Baix Llobregat I
   Pl. Ferrer i Guàrdia, 1-3 (Sant Feliu de Llobregat) 
  
Format   Presencial
Organització   ST al Baix Llobregat
  
  
  
Accessos   Veure plànol
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Es pretén acostar a les persones professionals del CREDA la programació a la nova normativa, elaborant activitats i proves d'avaluació competencials.
  
Objectius   - Replantejar les eines i l'avaluació per promoure el canvi metodològic a l'aula .
- Establir els criteris d'avaluació de cada nivell per poder compartir i treballar amb l'alumnat.
- Conèixer diferents tipus d'avaluació competencial que permetin valorar l'assoliment de les competències.
  
Continguts   - Avaluació formativa. Avaluar per aprendre.
- Rúbriques.
- Exemples d'activitats d'avaluació competencial .
  
Formador/a   M. Carmen Andrés Gallardo
  
Avaluació   S’avaluaran els següents aspectes:
- Satisfacció de les persones assistents i de l’equip directiu en relació amb el disseny i el
desenvolupament de l’activitat formativa.
- Aprofitament i transferència immediata a la pràctica docen
  
Requisits de  certificació   - Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i/o grupals en relació amb l’aprofitament i la transferència immediata.
- Es requerirà un qüestionari de satisfacció en el que s’inclouran aspectes relacionats amb la satisfacció, la transferència i l’avaluació de l’activitat.
  
Persones  destinatàries   Professionals del CREDA dels ST Baix Llobregat
  
E-mail   dtbaix@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimarts   16/10/2018   1700   1930 
 Sessió 2   dimarts   18/12/2018   -   - 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent